The School Box





Κάποτε όταν έμπαινε ο Σεπτέμβριος ήταν εποχή να πάμε σε κανένα μαγαζάκι και ν΄αγοράσουμε κανένα φθινοπωρινό ρουχαλάκι,έτσι για παρηγοριά που τελείωσαν οι διακοπές.

Τώρα οι ταλαίπωρες μάνες γυρνάμε από βιβλιοπωλείο σε βιβλιοπωλείο για ν' αγοράσουμε όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ για τα φιντάνια μας.

Σκέφτηκα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σου τη δική μου ανακάλυψη.

http://www.theschoolbox.gr/

Εχω ήδη ψωνίσει κάποιες φορές διάφορα είδη χειροτεχνίας κι έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από τιμές και ποιότητα.

Τώρα που ήρθε η ώρα να πάρω τα τζιμπράγκαλα για το πρωτάκι μου, ενθουσιάστηκα με τα κουτιά τους.
Είναι όμορφα και πολύ χρηστικά,καθώς ανοίγουν σα σπιρτόκουτα κι έτσι το παιδί μπορεί να βρίσκει πιο εύκολα τα πράγματά του.

Μπορεί κανείς να πάρει έτοιμο το κουτί με τα αντικείμενα που θα χρειαστεί ανά τάξη,ή να το γεμίσει με περιεχόμενο της επιλογής του.

Και το καλύτερο απ' όλα,γλίτωσα και το τρέξιμο.

Αν είσαι και στο σύλλογο γονέων ακόμα καλύτερα,καθώς διάβασα ότι σε συλλόγους και σχολεία κάνουν και καλύτερες τιμές.

Αντε καλή μας σχολική χρονιά!

(Η ανάρτηση δεν είναι διαφημιστική,δεν έχω κάποιο κέρδος,απλά έχω σιχαθεί τόσο τις κινεζιές που τελικά μας στοιχίζουν ακριβότερα,όσο και κάποιους που επειδή πουλάνε ποιοτικά πράγματα θεωρούν ότι πρέπει να τα πληρώνουμε χρυσά)


3 σχόλια:

  1. Καλά κάνεις και εξηγείς και εξηγείσαι και ακόμη καλύτερα κάνεις και προτείνεις αυτό που βρήκες και το θεωρείς ότι έχει καλή σχέση ποιότητας και τιμής! Γιατί, ναι, τα φθηνά τα πληρώνουμε τελικά πολλές φορές μέσα στο χρόνο. Αφού με έπεισες να μπω να δω αν θα βρω κάτι για το δικό μου το πρωτάκι (στην Α' Λυκείου) όμως!

    Καλό ξεκίνημα σε όλα τα πρωτάκια
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι απ οτι διάβασα έχεις και πανεπιστημιακό πρωτάκι!!!
      Καλό ξεκίνημα και στους 2!

      Διαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε πολύ για την πρόταση!! Φαίνονται πολύ αξιόλογα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips