Πανεύκολο και Υγιεινό Spread Κακάο





Τα βοηθητικά γεύματα,βλ. δεκατιανό-απογευματινό,είναι τα χειρότερά μου...Με δυσκολεύει πολύ να κρατήσω το επίπεδο διατροφής που επιθυμώ για τα παιδιά μου.

Τα παλιά τα χρόνια από τη στιγμή που τα  παιδιά δεν αγόραζαν έτοιμη τυρόπιτα από την καντίνα,συνοδευόμενη με καραμελίτσα βουτύρου αντί για ρέστα(τι θυμήθηκα τώρα!),αλλά είχαν το ταπεράκι από το σπίτι με το σαντουιτσάκι τους,οι μαμάδες είχαν τη συνείδησή τους ήσυχη,ότι τα θρέφουν υγιεινά.Τώρα τι να πρωτοπιάσω...Τα αλλαντικά,το τυρί-σκόνη ή το ψωμί,όπως το αναλύει και πολύ ωραία η πολυαγαπημένη μας παιδίατρος...
Και καλά το καλοκαίρι,έχεις κάποια ποικιλία φρούτων,κάνεις έναν ωραίο χυμό,μια φρουτοσαλάτα,έχει και ζέστη oπότε δεν πεινάνε και πολύ τα παιδιά.(Για όσους γνωρίζουν τα παιδιά μου και κάπου εδώ γελάνε,αναφέρομαι στα παιδιά των άλλων).Το χειμώνα όμως τι κάνεις;

Τις τελευταίες μέρες έχω ενθουσιαστεί με τη νέα μου ανακάλυψη.Ο μεγάλος μου και η μαμά μου μοιράστηκαν τον ενθουσιασμό μου.Το μικρό δεν το έχω κερδίσει ακόμα,αλλά αυτό έχω παρατηρήσει ότι όπου προσθέτω κακάο,μου το σνομπάρει μετά.Και στην κρέμα μπανάνα-αβοκάντο που τρελένεται,όταν είχα προσθέσει κακάο το έφαγα μόνη μου.Δεν καθυστερώ άλλο,την μοιράζομαι μαζί σου: 

Spread κακάο με βάση το ρεβύθι.

Στο Μulti χτυπάμε:

2 κούπες ρεβύθια βρασμένα
5-6 κουταλιές της σούπας κακάο χωρίς ζάχαρη
4-5 κουταλιές της σούπας Maple Sirup.Φαντάτομαι και με μέλι γίνεται,αλλά αγαπώ την ιδιαίτερη γεύση του Maple.Και σκοπεύω να δοκιμάσω α) με πετιμέζι β) με συκόμελο.Η ποσότητα εξαρτάται από το πόσο γλυκό το θέλεις.
1 κουτάκι σκόνη βανίλιας.
Μια πρέζα αλάτι
Στη συνέχεια προσθέτεις λίγο,λίγο νερό μέχρι να αποκτήσει την υφή που θες.

Τέλειο και για όσες στεναχωριούνται που τα παιδιά τους δεν τρώνε όσπρια.Τα ρεβύθια δεν "ακούγονται" καθόλου!

Διατηρείται για καιρό στο ψυγείο.Για ευνόητους λόγους,δεεν έχω ανακαλύψει για πόσο καιρό...

Εμείς μέχρι τώρα το έχουμε φάει πάνω σε μήλα,ειδικά με τα κόκκινα-γιαμ!,με αχλάδια,με μπανάνες,με αβοκάντο.Του γιου μου του το έβαλα για το σχολείο με καρότα και ξετρελάθηκε.Κανένα Σαββατοκύριακο θα το δοκιμάσουμε και μέσα σε κρεπούλα.Φυσικά μπαίνει και πάνω στο ψωμί.Οπουδήποτε θα έβαζες κάτι του τύπου Μερέντα,ταιριάζει.

Y.Γ.
Να τονίσω ότι έχει τεράστια σημασία στο τελικό γευστικό αποτέλεσμα η ποιότητα του κακάο που χρησιμοποιείς,γιατί στην ουσία αυτό δίνει όλη τη γεύση.Το ξανάκανα με ένα ψιλοαδιάφορο κακάο και δε βγήκε τόσο καλό.





2 σχόλια:

  1. Είναι καταπληκτική ιδέα!!!! Θα φαμε επιτέλους σπίτι ρεβίθια! Αλλά δεν θα τους το πω. Χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips