Ιδέες για Αποκριάτικες Στολές,μέρος 1ο




Στις απόκριες μου αρέσουν οι ευφάνταστες,diy στολές.
Οταν έχει κανείς φαντασία,μπορεί ακόμα και με απλά υλικά να κάνει θαύματα.

Αν έχεις κι εσύ ένα μικρό Ταρζάν όπως εγώ (ή μια μικρή Jane),να μια ιδέα για μια ωραιότατη στολή,φθηνή με απλά υλικά που μπορείς να βρεις πανεύκολα.
Λίγο λεοπάρ ύφασμα, ένα καφέ καλσόν , μια σκουρόχρωμη μπλούζα (έγω δεν είχα καφέ κι έτσι του έβαλα μαύρη) κι ένα ρόπαλο και είσαι έτοιμος.

Και τί ποιο όμορφο σκηνικό φωτογράφισης,από το Αττικό Πάρκο!
Εντάξει,έβγαλα καμιά 50αριά φωτογραφίες,η μια πιο αστεία από την άλλη...

Αχ και να ήταν το ίδιο απλά τα πράγματα με τη στολή transformer του μεγάλου...
Προς το παρόν είμεθα σε φάση
tis-aleurokollas-to-kagelo

Επιφυλάσομαι για ανάρτηση,όταν θα είναι έτοιμη.

4 σχόλια:

  1. Υπέροχη ιδέα και πρωτότυπη! θα το δοκιμάσω για τη μικρή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω ένα τιγράκι!!!Μπράβο στη μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη ιδέα για αποκριάτικη στολή, νομίζω και για μας η στολή του ταρζάν είναι ότι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραιες ιδέες.. δυστυχώς φέτος δεν έχουμε το χρόνο να φτιάξουμε στολη.. και επειδή είναι αρκετά ακριβές.. έχω βρει πολύ καλές προσφορές στο Yellowday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips