ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΑΛΛΙΩΣ: Πλαστικά Τραπεζομάντηλα από Πάρτυ





Σνιφ...
Μου έχει λείψει η blogoγωνίτσα μου...
Εχει αλλάξει το ημερήσιο πρόγραμμά μας και δεν προλαβαίνω να γράψω τίποτα.

Σήμερα είπα να συνδεθώ στα γρήγορα για να κάνω το ποδαρικό για την καλή χρονιά.

Το πρωί βρήκα κάτι ληγμένα μαυρομάτικα στο ντουλάπι και καθώς ο μικρός τρελαίνεται να φτυαρίζει χαλίκια,σκέφτηκα να του δώσω δυο τάπερ και μερικές σέσουλες να το ευχαριστηθεί.
Επειδή όμως καλό το sensory play,αλλά μη γίνει και το σαλόνι χωράφι,έστρωσα από κάτω ένα πλαστικό τραπεζομάντηλο που το έχω φυλάξει από παλιό παιδικό πάρτυ.

Σωτήρια αυτά τα τραπεζομαντηλάκια!

Πάντα αν είναι σε καλή κατάσταση,όχι όμως αρκετά καλή για να ξαναχρησιμοποιηθούν,τα φυλάω για τέτοιες περιπτώσεις.

Τα στρώνω είτε παίζουμε με φασόλια,νερά(το καλοκαίρι φυσικά) ή πλαστελίνες.
Πραγματικά τρελαίνομαι με τις πλαστελίνες,δεν ξέρω πως παίζετε εσείς εκεί έξω,εγώ που δεν είμαι και η φανατική της τάξης και της καθαριότητας,τις θεωρώ μεγάλο μπελά...
Επίσης τα χρησιμοποιώ το καλοκαίρι στο αυτοκίνητο,όταν θέλω να μεταφέρω κάποιο φουσκωμένο/αλατισμένο στρώμα ή τα καρεκλάκια θαλάσσης.
Στο αυτοκίνητο είναι πολύ χρήσιμα και όταν μεταφέρω παιδικά ποδήλατα/πατίνια κτλ.

Αυτά για σήμερα (και ποιος ξέρει για πόσο καιρό ακόμα με τα ωράριά μου πλέον).

Καλή Χρονιά να έχουμε!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips