Γιατί να βγάζεις το ΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΜΗΝΑ(+έτοιμη κενή σελίδα μενού για εκτύπωση)


Οπως έχω πεί,Στρατηγός και Λοχαγός φεύγουν το πρωί με τα ταπεράκια τους.
Αλλοι με χαρούμενα,άλλοι με απλά.(Μια φορά έφτιαξα και στον άντρα μου για πλάκα ένα με γαλλικά κλειδιά και λοιπά εργαλεία.Ασε που πολλές φορές καταλήγει να πάρει τάπερ που γράφουν το όνομα του γιου μας και τον κοροϊδεύω ότι θα του φάει κανένας με αυτό το όνομα στη δουλειά το φαγητό.This is myyyyyy sandwich,για τους fan των friends που με πιάνουν.)

Επειδή πολλά απογεύματα δουλεύω και έχω και ένα τζιτζιφιόγκο διαρκώς μαζί μου,πρέπει είμαι οργανωμένη.

Σήμερα θα σου πω πώς και γιατί να βγάζεις το μενού του μήνα.

Με τη βοήθεια του GOOD HOUSEKEEPING ντοσιέ μου,μπορώ εύκολα να βγάλω ένα μενού με ποικιλία γεύσεων,ενώ φροντίζω κάθε βδομάδα να περιλαμβάνει φαγητά όλων των κατηγοριών.

Τώρα τελευταία βγάζω το μενού της εβδομάδας,αλλά θα το ξαναγυρίσω στο μήνα γιατί έχει μια μεγάλη διαφορά.

Ολοι κάπου έχουμε μια λίστα(εγώ στο ψυγείο) και μόλις τελειώσει κάτι,τσουπ πάμε και το γράφουμε.Τελειώνουν λοιπόν οι φακές,τελειώνει το κριθαράκι,ο τόνος,ο αρακάς και ξαφνικά βρίσκεσαι με μια λίστα 10 πραγμάτων και λες "Ωχ πρέπει να πάω σούπερ μάρκετ".Και νά τα μισά τα παίρνεις απ ' το ένα σούπερ μάρκετ,νά τα μισά απ' το άλλο,τα λαχανικά απ' το μανάβη και βάλε βγάλε το μωρό/καθάρισε με αντισηπτικό μαντηλάκι το καρότσι γιατί το τζιτζιμπλίκι που ενώνει τα καρότσια το βλέπει γλειφιτζούρι.

Οταν είχα το μηνιαίο μενού,δεν έγραφα κάτι (φαγώσιμο) στη λίστα με το που τελείωνε.Στο τέλος του μήνα που έγραφα το μενού του επόμενου,τσέκαρα τί μου λείπει και πήγαινα ένα γενναίο #κουβαλαωσαταμουλαριαστησαντορινηταψωνια σούπερ μάρκετ.Παρατήρησα λοιπόν ότι είχαν μειωθεί αισθητά οι φορές που πήγαινα.Γιατί ναι μεν μπορεί να έγραφε η λίστα 2-3 πράγματα όπως οδοντόπαστα,αφρόλουτρο κ.τ.λ.,αλλά με μια ματιά τσέκαρα ότι δεν ήταν κάτι επείγον.

Επίσης είναι νόμος ότι όσο περισσότερες φορές πάμε στο σούπερ μάρκετ,εκτός από τον πενταπλό κόπο,τόσο περισσότερα χρήματα ξοδεύουμε.Γιατί οι πειρασμοί είναι πολλοί και θα πάρεις ένα τετράδιο με αυτοκόλλητα για το παιδί,1-2-5-15 σοκολατίτσες, προσουτάκι που είναι και σε προσφορά οπότε κατά βάθος (πολύ βάθος) κερδίζεις,τσίχλες και γενικώς γιου νόου ουατ άι μιν!

Κάθε τέλος του μήνα λοιπόν,φτιάχνε ένα βασικό μενού,που ανάλογα μετά αν έρθει κανένα θεόσταλτο ταπεράκι από τη μαμά ή κάποια πρόσκληση,το προσαρμόζεις ανάλογα.

Για να σε διευκολύνω και να έχεις και ένα όμορφο και νοικοκυρεμένο μενού,έφτιαξα για να εκτυπώσεις δωρεάν τη σελίδα,όπου θα συμπληρώνεις το δικό σου μενού. 

Κατέβασέ το εδώ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips